اجرای طرح «جمع‌آوری و برخورد با متکدیان و معتادان متجاهر» در مهاباد
کد خبر: 3997916
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰

اجرای طرح «جمع‌آوری و برخورد با متکدیان و معتادان متجاهر» در مهاباد

سرپرست ادارە پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری مهاباد گفت: با هدف جمع‌آوری متکدیان از سطح شهر طرح «جمع‌آوری و برخورد با متکدیان و معتادان متجاهر» در مهاباد اجرا می‌شود.

ارسالی| اجرای طرح «جمع‌آوری و برخورد با متکدیان و معتادان متجاهر» در مهابادبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی محی‌الدین جان، سرپرست ادارە پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری مهاباد، 24 شهریور، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با هدف جمع‌آوری متکدیان از سطح شهر طرح «جمع‌آوری و برخورد با متکدیان و معتادان متجاهر» در مهاباد اجرا می‌شود.

وی افزود: با اجرای این طرح تاکنون 42 متکدی و افراد کارتن‌خواب از سطح شهر جمع‌آوری شدند که از این تعداد 37 نفر با دریافت تعهدنامه کتبی ترخیص شدند.

سرپرست ادارە پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری مهاباد ادامه داد: مابقی افراد یهنی پنج نفر دیگر نیز افراد غیربومی بودند که برای کسب درآمد به مهاباد آمده بودند و این افراد نیز با شهرهای محل سکونت خود بازگشت داده شدند.

وی در اجرای این طرح گروه گشت شهری و نیروی انتظامی به طور جدی فعال بوده و این طرح همچنان در مهاباد ادامه خواهد داشت تا متکدیان و معتادان متجاهر شهر ساماندهی شوند.

جان خاطرنشان کرد: مهم‌ترین اقدام برای ساماندهی این افراد فرهنگ‌سازی در جامعه و عدم کمک به آنها از سوی شهروندان است چرا که متکدیان تا زمانی که از مردم کمک دریافت کنند به این کار خود ادامه خواهند داد.

یادآور می‌شود، سامانه 137 ادارە پیشگیری و رفع تخلفات شهری در اختیار مردم بوده و آنها در صورت مشاهده متکدیان می‌توانند با این سامانه تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha